Vakna!

"Enligt polisen låg ouppmärksamhet bakom olyckan. Samma orsak anger de för minst ytterligare en krasch under vansinnestimmen, när fyra större olyckor inträffade på E6 mellan Kungsbacka och Göteborg. De inblandade kan bli misstänkta för brott. " "Man måste ju kunna stanna om bilen framför dig tvärbromsar!"

Detta är ngt som verkligen irriterar mig när jag är ute och kör. Jag har lärt mig att det tar ett tag innan bilen stannar när man bromsar och där halt. Av den anledningen håller jag mitt avstång till den framför. 

Det som stör mig mest är de muppar som ligger bakom en och nosar en i baken. Skulle jag behöva tvärnita, och lyckas stanna innan jag når bilen framför, så kommer de bakom mig köra in i min rumpa. Om det nånsin händer mig så kommer jag hoppa ur bilen och gå bak till bilen som kört in i mig och skrika mig blå. Oj oj oj detta kan göra mig så irriterad! Och det har inte ens hänt hahahaha

Sen måste jag bara spy lite galla på de som kör om en och kör in PRECIS framför en. Det är faktiskt värt en rejäl tutning. Oooh för de kommer ju fatta det haha nej. 

Så nu har jag sagt mitt. Ikväll har jag C-tur. Jag skulle behöva göra massa saker innan men har ingen lust. Jag ska titta klart på Hellboy II, äta ngr saffransbullar och sen försöka hitta ngt att ha på mig. Jag har typ samma kläder varje dag, har ingen ork eller lust att bry mig eftersom det bara är till och från sjukhuset.
Ska bättra mig.

Igår köpte jag en nyår/examens klänning och jag la märke till att jag faktiskt skulle behöva träna lite. Trist men sant.

Hej så länge

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0