Bilen är såld!

Nu är min h*lvetes bil äntligen såld! Hade den ute för 8000:- men fick 5000:- för den. Är nöjd eftersom bilen inte startade! Så nu ska pengarna bara in på mitt konto sen e den historien ur världen.

Idag kom jag till skolan vid 8.30.. Måste söka artiklar till resultatet av vår c-uppsats. Mindre skoj faktiskt! Är helt slut i huvudet nu.. Beror mest på att jag inte ätit lunch än.

Klockan 09 var det dags för mitt rollspel med min Buddy i distanskursen. Läraren tyckte att vi hade bra uttal och ställde lite frågor om texten. Så nu är veckans uppgift avklarad i den kursen.

3.5 timmar har jag suttit nu och sökt artiklar, hoppas Hanna hittat några också annars blir det svårt för oss att få ihop ett resultat :S

Poängen var att jag skulle plugga lite akutsjukvård men det får bli imorn. Kl 08 imorgon har jag nyanställningsundersökning nere i centrum. Efter det ska jag till bibblan och plugga lite.
I eftermiddag får det bli att titta lite film, inte vilken film som helst utan hur blodtransfusion går till. Skoj va?! I utbildningssyfte om det inte framgick...

När jag känner efter, lyssnar på min kropp, så säger den att jag är nere på reservtanken. Jag känner ett svagt tryck över bröstkorgen med lite kläm över halsen. Ska man lyssna på sin kropp kanske? Nej det har jag tyvärr inte tid med. Måste, har mycket, kaos, att göra, i veckan, idag, imorn ja Det är en enda röra vill jag lova.

Träningen får inte komma i kläm nu heller. Det blir inte bra då, men jag läste en artikel att det tar 3 dagar för kroppen att återhämta sig efter intag av alkoholhaltiga trycker. Det betyder att jag egentligen inte tjänar nåt på att träna förrän tis, ons MEN så kan vi inte resonera! Går och tränar imorn, tror jag.

Nu ska jag hem och äta lunch! Pusspuss

jo, fick höra att jag har en låtsas syster idag... Det var min lillasyster som sa att hennes bästa vän Liv var min låtsas syster hehe puttinutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0