Brödbak

Jag bakar bröd och så bakar jag bröd och så bakar jag bröd igen. Nu har vi hittat två bröd som vi gillar båda två. Morotsfrallor och lingonbröd med yoghurt. Frallor är väl godare psykiskt så att säga men yoghurtbrödet är limpa, en grövre limpa. Osötat är det ju självklart.

Idag satt jag och Johanna efter skolan och skrev ner lite frågor i akutsjukvård som kommit på tidigare tentor. Det är väldigt mycket info vill jag meddela men vi lyckades nog faktiskt förstå hjärtat rätt så bra. Torsdag och fredag blir det bibblan hela dan och plugga. Snart har vi tenta och jag har inte ens läst igenom allt som vi gått igenom på föreläsningarna.  Känner stress!

Pinsamma program, Dating in the dark.. Usch!

Kommentarer
Postat av: erica

Åh, kan inte jag få recepten på morotsfrallorna och lingonlimpan?

2010-03-16 @ 22:59:56
URL: http://drottningmusioria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0