Kaffe i min ensamhet

Nu sitter jag i grupprummet i bibblan.. Det är ganska tomt här idag tycker jag.
Igår mailade vi vår projektplan till vår handledare som är jätte härlig. Hon frågade om vi kunde ses idag kl 08 och självklart gick jag dit!
Kallt som F är det ute, 11 minus och nedförsbacke, det vill jag lova er att det är kallt. Det är så kallt att det inte går att titta. Cykla och blunda är kanske ingen hit men vad gör man inte för sina studier. morr

Nu sitter jag och dricker kaffe. Ska försöka kika på vår modifierade projektplan och försöka fixa med syftet. Hoppas verkligen att examinatorn fattar vad vi vill denna gång. Första gången verkade hon helt ointresserad och okunnig faktiskt. Vilket kan ses som ett misslyckande från vår sida. Hon fattade inte vad vi ville helt enkelt.

Gör om, Gör rätt! *håller tummarna*

Sen när jag ägnat min dyrbara dit åt projektplanen är det dags för engelskan och sen är det uppdatering och återupprepning av veckans föreläsningar. Ska dessutom träna vid 16-17 tiden vilket i sin tur stressar mig BAH. Men att hoppa träningen för att plugga gör bara att man hamnar i en ond cirkel. Ingen träning är lika med ingen ork att plugga.

Det är kallt här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0