Kcal snurr

Viktklubb.se hade en dag att man kunde få en månad gratis medlemsskap och jag tänkte att jag skulle gå med för att förbättra mina matvanor, tycker att jag äter bra men det är portionsstorlekarna som spökar, och jag vet att Viktklubb har bra recept.

Nu sitter jag och nojar mig över att jag tryckt i mig 200Kcal för mycket idag! Sitter och tänker på vad jag skulle kunna göra för att bränna dessa Kcal. Sen tänker jag att jag faktiskt inte kom upp i 1300 igår vilket jag anser att jag "sparat" lite MEN varför känns det så dåligt då?

Dessutom ska vi på inflyttningsfest på lördag = alkohol. Jag räknade ut att en flaska rödvin ger mig 540Kcal. Det får helt enkelt bli smalmat till lunch och nåt lätt till frulle! Sen på söndag, då "får" man inte träna pga alkoholkonsumtion dagen innan. Suck.

Men suget efter träning finns, delvis. Igår var jag och Jenny på BodyPump och jag ökade vikterna! YEAH Hon som står längst fram är helt tokig haha Hennes kommentar var att killarna skulle kunna ta ungefär som henne eftersom hon är stark. Ja det är hon! Detta är Tina, Anita som är lite mer katastofalt jobbig var gravid i typ 7månaden sist hon körde ett pass. Snacka om att jag kände mig mesig då.

Sitter och glor på Sveriges värsta bilförare. Asså ni får ursäkta mig nu MEN VILKA NÖTTER! Herreminjesus vilka träsktroll och gråsuggor de verkar vara! hahahaha Tack för att ni roar oss en torsdagskväll.

Måste läsa två kapitel i min distanskurs. Sen ska jag och min kära Buddy köra rollspel med läraren nästa vecka och innan söndag ska vi skicka in svar på massa frågor ställda om kapitlet. suck.

Vår projektplan, ja jag säger bara Pffffs..

Hade föreläsning idag, Hjärtat. Det var skoj, jag fick pluspoäng eftersom jag såg en ST sänkning på ett EKG. Sug på den ni! Pusss


Kommentarer
Postat av: ida.S

livet är för kort Marlene!!!hehe:)

2010-03-05 @ 08:30:33
URL: http://idasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0