Jobbmässa i Köpenhamn.

Var iväg idag på jobbmässa med mitt moraliska stöd Jenny. Ville checka lite vad de kunde erbjuda. De verkade intresserade av mig och det hela var skoj.

Det var lite problematiskt att hitta hotellet där mässan var men till slut hittade vi fram. FY för sören vad kallt det har varit idag!
Efteråt gick vi runt i Nörreport och vi åt lite lunch på ngt china hak. Maten var sådär men billig.
Hittade dessutom det paraply jag letat efter!!! Genomskinligt "bubble umbrella" som det kallas. Det är böjt ner så det täcker runtomkring en. Bra att ha när man cyklar, så man ser "ut".
Köpte även "holländska våfflor". De var gjorda på socker vill jag lova.

Det blev en heldag i Danmark. Åkte med 9.24 tåget och kom hem vid 19-tiden. Köpte lite chips och dipp och ska ta en snabb nap innan vi tittar på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0