Polit & Beck - Nursing Research

Har suttit och läst gamla anteckningar samt kapitel i den mest hatade bok Nursing Research.
Mina antecknigar är på svenska och fastnade rätt så snabbt. Läser sedan boken som är på engelska vilket resulterar i att en del av det svenska jag precis präntat in försvinner!! Så frustrerande.
Har suttit vid köksbordet och läst från 14.30-21.30. Sen var det dags för middag. Ska försöka plöja mig igenom 20 kapitel och har hunnit med 3. Känns sisådär. Har börjar läsa sammanställningen i slutet av kapitlet ist.
Imorn får jag helt enkelt fokusera på instuderingsfrågorna som vi ska diskutera i grupp på måndag.
Behöver jag säga att tanken "Vad har jag gett mig in på?" har slagit mig ngr gånger!?!
Nu film, chips och dipp. Välförtjänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0