Dubbelpass, igen.

Imorse nær jag skulle gå hem frågade de mig om jag inte kunde komma kvællen också. Dvs ett till dubbelpass. Jag ønskade att få vara på den sidan jag kænde. Det finns 5 team. Blå, grøn och rød på "gastro" sidan och rosa och gul på "generell & uro". Uro kan jag ju sedan innan men har lite bekymmer med sår.
Kom ikvæll och jag har blivit placerad på rosa med de flesta sår. Jippi. Det har gått bra iaf.
.
Nu børjar snart nattpasset och då får jag iaf fortsætta på rosa teamet.
.
TRUE BLOOD har børjat igen! Det har redan hunnit komma ut 2 avsnitt. Nær ska jag hinna se dessa då!?!
.
Såg iaf inte ut som sju svåra år nær jag vaknade imorse. Det tar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0