Mat

Idag jobbar jag natt. Fick gå förbi jobbet för en snabb genomgång, 2timmar tog den snabba genomgång.
Efter gick jag förbi Rimi och handlade lite ny överlevnadsmat. Köpte fisk som jag tänkte laga i ugnen med färskost. Utbudet här är ofantligt dåligt, tycker jag iaf. Önskar mini keso men det verkar inte finnas här.
Väl hemma igen så var det dags för nästa utmaning, ugnen. Symbolen tyckte jag var varmluftsugn men herregud vad det tog tid. Ugnen på ovanvåningen är en jag förstår. Lagom till att fisken är klar så var det dags att äta. Helt okej blev det.
Nu får jag ta en snabb nap innan det är dags att jobba. Mördarhelgen nr ett.
Jo jag hade räknat lite fel på min lön, hade missat sisådär 11.000. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0