Det blir nog en jobbig natt.

Pust, stonk och stön. Nu är jag äntligen klar med inlämningsuppgiften. 4 A4 enkelt radavstånd. Ont i huvudet och trött. Orkade inte ens läsa igenom det jag skrivit. Hoppas på att den blir godkänd annars blir det väl mest komplettering.
.
Inatt jobbar jag och jag är så trött. Brukar sova en timme på eftermiddagen för att orka vara uppe hela natten. Men idag tog den där j*vla uppgiften all min tid. Hoppas det blir en ok natt så jag inte storknar.
.
Har lagt mitt schema i sommar också. 12 nätter och 3 kvällen på 4 veckor. Tycker jag fick ihop det bra. Tänkte kanske jobba lite extra så jag får in lite kvalificerad övertid som jag kan lägga på mina studiemånader i höst. Vill slippa jobba för att överleva.
.
Imorn blir det sova, packa och jobba natt. Hoppas jag kan sova längre imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0