Huvudvärk

Ni som känner mig väl vet att jag sällan klagar över huvudvärk. Idag på jobbet smög den på, började baktill och sedan runtom fram över ögonen och vägrade släppa taget!
Jag höll ut hela kvällspasset sen fick jag ta panodil, som inte fungerade.
.
Idag har jag lyckats byta bort min ena natt och min ena kväll så jag kan åka till Sthlm som skolan vill. Detta med distans är lite oklart tycker jag. I kursplanen står det 3-4 dagar under en 7.5 poängs kurs (5v). Nästa kurs börjar med 3 dagar och sen efter praktik är det 3 dagar till.
.
Idag bestämde jag och min chef att jag ska jobba som timanställd i maj månad efter mitt vikariat gått ut, istället för att boka upp mig på 80% som jag inte ens har möjlighet till. Först tänkte jag 70% men tydligen behövs jag mer än så trots att jag inte vill jobba 50% ens. SÅ vi löste det med att jag jobbar när jag kan/vill. Känns bra.
.
Så, turerna är bytta, maj månad är löst. Då är det bara tentan kvar på fredag. Kan huvudvärken bero på allt detta kanske? Vi får se hur det blir imorgon, sista "heldagen" för mig att plugga. Har B-turer ons-tors, dvs jobbar 11-19. Känns inte som att jag har så mycket tid att plugga på då.
Får ju iaf skriva tentan här i Krstd, känns bra bara det.
.
Sitter och tittar lite på flygbiljetter nu. Snordyrt vill jag lova! Skulle bokat för länge sen.
.
Nu är det sängdags och imorn blir det sova ur en stund för att sedan plugga hela dagen. Blir bra det här!

Kommentarer
Postat av: Therese Hamberg

Gillar din positiva inställning. Härligt! :) Kämpa på! Du är superduktigt!

2012-03-20 @ 06:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0