Inför valbar kurs v.46 (!)

Ute i god tid ska man vara ja! Vi ska redan nu välja vilken kurs vi ska ha som valbar kurs v.46 nästa termin.
Jag har förberett mina papper och skrivit en liten sammanfattning (det man minns) av kursen och ska skicka in detta imorn/måndag.
.
Jag trodde man kunde försöka tillgodoräkna sig specifika kurser men det är tydligen krångligare än så. Men iaf, jag vill tillgodoräkna mig Global Health 7.5 Hp. Den går nämligen nästa termin så jag hoppas ju på att "slippa" läsa en 7.5 poängskurs. Däremot skiljer just den global hälsa lite från den jag läst.
.
Det största är att de ska åka utomlands som en del av kursen och det gjorde inte vi. Men jag skrev att vi hade föreläsare från andra länder. Så ja vi hoppas på det bästa. Det tar upp till 8 veckor innan jag får svar.
.
Jobbade extrapass idag. Lite extra pengar skadar inte då jag inte kommer jobba så mycket i maj.
.
På måndag börjar nästa kurs. De tycker att jag ska ha hunnit läst igenom "världens" hög av info. Får försöka läsa ngt imorn innan jobb.
.
Nästa helg ska vi på lördagen, efter jag sovit efter nattpasset, åka till Filips päron. Födelsedagskalas om jag inte minns fel.
Söndag dag flyger jag till Sthlm igen för praktiska dagar i skolan mån-ons. Flyger sen ner igen skärtorsdagsmorgon för att jobba natt.
.
Praktiken börjar 9 april och är 4 veckor fram. Lite nervöst. Har även fått "världens" hög med papper som jag borde läsa innan dess. Styrdokument och sådant.
.
Nu är det sovdags. Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0