Woop woop

Kurs 1 är avklarad! Examinerad och godkänd, till och med VÄL godkänd. Kände det som så att antingen kunde det bära lr brista. Skönt att det gick bra.
.
Inne på kurs nr 2 har jag redan problem med kurs 3. Kurs 2 ger mig mycket svett och brända hjärnceller och kurs 3 ger mig stress.
.
Varför kurs 3 redan irriterar beror på de 3 obligatoriska dagarna i början av kursen. Problem eftersom jag jobbar natt 2 av de dagarna vilket betyder att jag inte kan åka upp. Då det är en praktisk kurs så MÅSTE jag dit.
.
Jag har snabbt kikat på schemat idag, hoppas det ska gå att lösa. Kanske inte på ett smidigt sätt men på ngt sätt.
I helgen jobbar jag natt. Söndag går jag av 07 och måste flyga upp till Sthlm för att gå på föreläsning på måndag. Har inte bokat flygbiljett än. Drar ut på det i hopp om ngt, ja vad vet jag, att biljetten ramlar ner i mitt knä kanske.
Flyger isf upp på söndag kväll och ner på onsdag dag. Där ska jag väl försöka hälsa på ngn men samtidigt måste jag plugga då denna kurs inte är av denna värld!
.
Hoppas bara det "räcker" att lära sig instuderingsfrågorna samt 2 gamla tentor.
Nu ska jag lägga mig, upp imorgon för att plugga, är ledig från jobbet. Känns inte som att man är ledig. Kan bero på att jag inte är det heller.
.
BTW glömde ju skriva att jag fått praktikplats här i Kristianstad! Ett mindre stressmoment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0