Var ska man börja?

Jag har tenta 31 maj. Vet inte alls var jag ska börja. Läsa boken? Skriva svar på gamla tentan? Plugga in duggorna? (mini tentor som får göras flera ggr som ska ha 100% rätt).
.
Var ute och sprang igår efter jag kom hem. Springer inte snabbt eller långt men det blev väl en motionsrunda på 25 minuter iaf. Idag var jag ute och gick snabbt inkl uppvärmning på 50min.
Börjar få ont lite här och var, sånt ont man inte ska ha. Sån där smärta som säger Hörru du du, du är för otränad för att gå ut såhär.
.
Får ta det lite lugnare. Imorn ska jag ta och pugga lite effektivare.
.
Idag ringde de från sjukhuset och undra om jag kan jobba natt mellan fre och lör och jag sa Ja. Sen kom jag på att jag skull jobba på Direkt optik. Blir hem och sova 2 timmar och sen upp igen. Det funkar ju En gång. Sen får jag sova hela lördagen och plugga hela söndagen.
.
Har bestämt mig för att gör synkirurgi, dvs laser så jag ser bättre. Måste vara utan linser i en vecka innan förundersökningen. Det är en deal jag hittade på nätet. Man anmäler sitt intresse och man ska vara tillgänglig för obokade tider. Detta medför att jag får bägge ögonen för 14.000 ist för 24.000. Sen e sparkontot tömt!
.
Idag åt vi aubergine och kycklingburgare. Mycket smarrigt. Auberginebotten och topp med tomat, kyckling, lite keso och avokado emellan samt fröblandning på pinjenötter, solrosfrön och pumpfrön. Väldigt smarrigt faktiskt!
Kanske kan gå ner lite med hjälp av maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0