stannar hemma

Imorse ringde min skrivarbuddy och berätta att hon har feber. Det betyder att jag stannar hemma idag och försöker läsa lite hemifrån.

Fick börja med att gå ner i källaren och brottas med mina kartonger då jag ställt ner min papper och böcker för att få mer plats. Var hade jag ställt detta då tror ni!? Längst in och längst ner. Min rygg gillade verkligen inte läget.

Upp med lite papper och en bok och ligger nu under täcket. SÅ tråkigt väder! Bryggde iaf lite kaffe innan som jag kan dricka sen, sen när jag sätter mig i köket och börjar läsa.

Ikväll ska vi och titta på lite smycken, hoppas det inte finns så mycket fint då det lätt blir dyrt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0