Så svårt!

Varför ska det vara så svårt att bara ta tag i pluggandet?!? Har haft många tillfällen att göra klart det hela men orkar inte. Känner inte att jag kan få någon ro med tanke på allt som ska packas och sen fraktas. Måste dock göra klart examinationen innan ons för då är det nästan lite för sent. Har själva examinationen på torsdag och ska vara påläst och kunna 9 olika moment, ja lite panik här!

Sen hjälper det ju inte att vi var ute igår och att man sovit 5 timmar.
Får kanske börja med att ta en nap och sen sätta mig i köket direkt och skriva ned det jag behöver kunna. Känner lite att jag redan kan en del men att jag sen måste hitta det i vetenskap och litteratur är det som irriterar.

Har även en film jag vill se, det underlättar inte för pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0